Webwinkel reviews

Webwinkel reviews

Door reviews van klanten in je webwinkel te plaatsen verhoog je het vertrouwen van nieuwe klanten in je webwinkel. Als deze reviews op je site worden geplaatst via een onafhankelijke tussenpartij dan geeft dit extra vertrouwen. ShopFactory werkt samen met een aantal bekende aanbieders van webwinkel reviews, zoals The Feedback Company en Ekomi.

The Feedback Company

The Feedback Company - professioneel feedbacksysteem voor webwinkels


De diensten van The Feedback Company zorgen ervoor dat webwinkeliers:
- In een korte periode veel reviews genereren
- Controle houden over negatieve klantfeedback
- Klantfeedback commercieel kunnen inzetten

Uit diverse studies is gebleken dat door het juist omgaan met klantfeedback de omzet tot 25% toeneemt.

Waarom TheFeedbackcompany?

The Feedback Company onderscheidt zich doordat:
- Alle klantbeoordelingen handmatig worden gecontroleerd door medewerkers
- Totaalpakket: alle functies en services inbegrepen
- Hoog serviceniveau: telefonisch en via e-mail
- Gratis campagne op shoppingportal WebwinkelVergelijker (ontvang nieuwe leads)
- Zelf kunt bepalen of dat je betaalt per maand, kwartaal of per jaar.

Koppeling met The Feedback Company
De koppeling tussen ShopFactory en het systeem van The Feedback Company zorgt ervoor dat je klanten na een aankoop automatisch een feedbackuitnodiging ontvangen. Je kunt zelf instellen hoeveel dagen na een aankoop de uitnodiging naar de klant moet worden verzonden, of dat een herhaaluitnodiging moet worden verzonden en of klanten bij een herhaalaankoop een uitnodiging moeten ontvangen. De instellingen dienen eenmalig te worden ingesteld in de klantportal van The Feedback Company. Hierna draait het systeem volledig automatisch. De instellingen kun je ieder moment aanpassen in de klantportal.
Er zijn 3 manieren om ervoor te zorgen dat de klanten worden uitgenodigd:

  1. In ShopFactory voeg je bij Eigenschappen - Contactgegevens een extra email adres toe bij E-mail (voor bestellingen), dit doe je door achter het email adres een komma te plaatsen en dan het email adres dat je van TheFeedbackCompany hebt ontvangen, je klanten zien dit email adres niet. Doe hetzelfde ook in Total Care account bij Instellingen - Instellingen van uw account
  2. Je kunt in Outlook (of ander email programma) een regel aanmaken met een 10 minuten vertraging. Zodra er een bestelling binnen komt laat je de regel een bedanktmailtje sturen met een standaard sjabloon naar het email adres van de klant met een bcc naar het email adres van je Feedback company account. In deze email kun je bijvoorbeeld de klant bedanken voor zijn bestelling.
  3. Als je niet wilt dat alle orders maar bijvoorbeeld alleen de betaalde orders naar hen gestuurd worden dan moet je de orders vanuit je Total Care account downloaden en dan handmatig uploaden via het Feedbackcompany account.

 

Hoe zit het met de Privacy van mijn klanten?

De kopie van de order die naar de Feedbackcompany wordt gestuurd wordt door een computer verwerkt waarbij een script alleen het email adres eruit haalt om de uitnodiging te versturen, daarna wordt de email vernietigd, dus met de privacy zit het wel goed.


Prijzen
The Feedback Company levert keuze uit een aantal pakketten. Specificaties van de pakketten vind je terug op www.feedbackcompany.nl 
Kosten per maand: Vanaf € 16,- ex. btw Eenmalige aansluitkosten: Geen

30 dagen proefperiode
The Feedback Company biedt webwinkeliers de mogelijkheid om alle functionaliteiten 30 dagen gratis en vrijblijvend uit te proberen. Na de proefperiode heb je de keus om verder te gaan met een betaald Totaalpakket of de aanmelding te laten vervallen.

Exclusieve aanbieding voor de klanten van ShopFactory:
- 3 maanden 50% korting op het Totaalpakket
- GEEN aansluitkosten op de Starterskit


Ekomi

We hebben ook met de review website eKomi een koppeling gerealiseerd. Kijk op www.ekomi.nl voor meer informatie. Als je wilt weten hoe je eKomi in je site kunt opnemen neem dan even contact met ons op.