24/5 Support (tijdens kantooruren ook in het Nederlands) op alle ShopFactory producten. Voor eerstelijns supportvragen kun je tevens gebruik maken van de chat functie onderaan de site.
ShopFactory support 24/6 beschikbaar, behalve met Kerstmis. We hebben een wereldwijd netwerk van ShopFactory e-commerce experts waardoor we de support van hoge kwaliteit kunnen leveren aan gebruikers van onze software over de hele wereld.
ShopFactory biedt je de volgende opties voor product- en technische support:
Als de links hierboven je niet helpen, maak dan svp een een support ticket aan.
Als je de gegevens van je ShopFactory account niet weet, kun je ook direct vanuit de software inloggen in je eigen support pagina.
1. Open je shop in ShopFactory
2. Klik op het HELP menu -> Service en Support
3. Je wordt nu doorgestuurd naar de Support front-end.
4. Klik op "ShopFactory Support" -> en kies voor "Ticket toevoegen".
Hier heb je tevens toegang tot alle andere hulpbronnen zoals het Knowledgebase systeem en het ShopFactory Forum.
Zodra je een ticket hebt aangemaakt, krijg je een email ter bevestiging met daarin je Support ticket ID. Je kunt controleren of er een reactie is van de support afdeling door opnieuw in te loggen in de Support front-end (je krijgt ook een email als er een reactie is).
In de video hiernaast worden de meeste support opties even kort uitgelegd.