Webwinkel software voor MKB

Acht geweldige business tools voor minder dan €20

Als je geweldige business tools zoekt voor zachte prijsjes, zoek dan niet verder. In dit artikel beschrijven we acht online hulpmiddelen die je kunnen helpen bij het organiseren van je zakelijke communicatie, planning en werkstroom - en elke tool kost minder dan 20 euro.

Acht geweldige business tools voor minder dan €20

1. Buffer, $15/Maand https://buffer.com

Voor slechts 15 dollar per maand heb je toegang tot het Pro plan van Buffer, een online planningstool voor sociale media. De vereenvoudigde interface is intuïtief en gemakkelijk te begrijpen en je kan er maximaal tien sociale media-accounts mee beheren. Als je social media marketing gebruikt om je bedrijf te promoten, dan is Buffer logisch. Hiermee kun je al je berichten en aankondigingen op social media van tevoren plannen, waardoor je stress bespaart en je op schema blijft.

2. FlatIcon, $0-9.99/Maand https://www.flaticon.com

Als je wil dat je website zich onderscheidt van de concurrent, dan kan FlatIcon je hierbij helpen. Het platform heeft honderdduizenden afbeeldingen van hoge kwaliteit die je kunt gebruiken voor $ 9,99 per maand - je hoeft dus geen grafisch ontwerper in te huren elke keer dat je een nieuw bericht wilt publiceren of je websites wilt bijwerken. Hun illustraties zijn gegroepeerd in gemakkelijk te navigeren pakketten zoals geluk, reizen, medicijnen, social media iconen, zakelijke benodigdheden, liefdadigheid en meer soortgelijke setjes. De pictogrammen zijn beschikbaar in een aantal indelingen om aan verschillende behoeften te voldoen.

3. Calendly, $0-8/Maand https://calendly.com/

Het organiseren van vergaderingen kan een gedoe zijn, vooral wanneer je om moet gaan met drukke schema's en tijdzones. Calendly stroomlijnt en vereenvoudigt het hele proces. Het enige dat je hoeft te doen, is iemand een link sturen naar je schema en ze kunnen zich inschrijven wanneer het hen uitkomt. En als je geen geld wilt uitgeven aan het plannen van vergaderingen, dan kan je met de gratis versie in de basisstappen (denk aan een half uur, uur) kosteloos, maar met beperkte functies plannen.

4. Slack, $0-6.67/Maand https://slack.com/

De gratis versie is prima voor degenen die de messaging- en bestandsdelingsfuncties van Slack willen uitproberen, maar voor degenen die het in een bedrijf willen integreren, is het de moeite waard om $ 6,67 per maand te investeren. Slack is een communicatiehub waarmee je medewerkers effectief met elkaar en hun teams kunnen communiceren, samen aan projecten kunnen werken en snel toegang krijgen tot de informatie en berichten van je bedrijf. Gebruikt door grote spelers zoals Airbnb en Oracle, Slack helpt je medewerkers vanaf de eerste dag met aan de slag gaan.

5. QuickBooks Self Employed, $10/Maand https://quickbooks.intuit.com/self-employed/

QuickBooks kan het beheren en sorteren van je financiën eenvoudig maken! Verbind het met je bank, en het helpt je inkomsten en uitgaven bij te houden, offertes en facturen te versturen, bonnen op te slaan, BTW bij te houden, je loonlijst te beheren en meer. Met gespecialiseerd advies voor zowel zelfstandigen als bedrijfseigenaars, houd QuickBooks je op de hoogte van je geld.

6. Tallyfy, $0-12.50/Maand https://tallyfy.com/

Tallyfy helpt je bij het beheren van alle workflows en processen van je bedrijf, zodat niets door de gaten glipt en alle taken naar behoren zijn toegewezen. Hoogtepunten zijn realtime tracking van processen, conditionele vertakking die beslissingen automatiseert en eenvoudige, stroomschema-vrije procesvariatie. Als je niet te veel tijd wilt besteden aan het beheer van taken en wilt zorgen dat iedereen hetzelfde protocol volgt, kan Tallyfy je helpen meer gedaan te krijgen met minder moeite.

7. MailChimp, $0-10/Maand https://mailchimp.com/

Mailchimp heeft intuïtieve e-mailsjablonen en de vormintegraties die het biedt, maakt het eenvoudig om je e-maillijst te laten groeien. Als je geïnteresseerd bent in het versturen van nieuwsbrieven naar jouw klanten en contact wilt houden met hen, kan je deze in Mailchimp segmenteren in lijsten en je e-mailsequenties automatiseren. Mailchimp werkt met meer dan 300 apps en services, dus het maakt niet uit welke tools je in je bedrijf gebruikt, het is waarschijnlijk dat je ze kan koppelen met Mailchimp om e-mailmarketing een fluitje van een cent te maken.

8. LucidChart, $9/Maand https://www.lucidchart.com/

LucidChart helpt je diagrammen te maken - die je kunt gebruiken om projecten te beheren en om processen bij te houden. LucidChart is gebouwd op samenwerking en laat je in realtime spreken met je team terwijl je diagrammen maakt, documenten toevoegt en laat je zien wie welk deel van het werk heeft aangepast. Als je visueel ingesteld bent en je processen wilt stroomlijnen en verduidelijken, dan kan LucidChart een verrassend handig hulpmiddel zijn.

-

Een krap budget hebben betekent niet dat je je werklast niet kunt verlichten met geweldige tools: je hoeft alleen de juiste te vinden! Laat ons weten welke goedkope apps, programma's of diensten je gebruikt om je bedrijf te laten opbloeien.

Lena Klein

Breng je shop tot leven met ShopFactory.
ShopFactory is de makkelijke manier om een mobielvriendelijke webwinkel te maken.


Mobiele weergave