Webwinkel software voor MKB

Nieuwe checkout om conversies te stimuleren

De afgelopen maanden hebben we hard gewerkt om de checkout-ervaring voor je klanten te verbeteren.

We hebben zowel de meest recente onderzoeken als de ervaring van veel winkeliers die ShopFactory gebruiken, gebruikt om het afrekenen verder dan ooit tevoren te stroomlijnen.

Met één doel voor ogen: jou helpen om je conversieratio's te verhogen door het afrekenen te vereenvoudigen en eventuele hindernissen weg te nemen die je klanten ervan kunnen weerhouden hun bestellingen af ​​te ronden.

Nieuwe checkout om conversies te stimuleren

Het resultaat is een strak nieuw ontwerp met minder formuliervelden en een duidelijkere focus op de taak die de klant moet voltooien. Het overzichtelijke ontwerp helpt kopers zich te concentreren op de belangrijke stappen. En de integratie van een sterk verbeterd meldsysteem stelt de klant snel op de hoogte als hij/zij een fout hebben gemaakt.

Door de analyse van letterlijk honderden kassa's te gebruiken en door te focussen op de interactie van gebruikers, denken we dat we een nieuwe kassa hebben gecreëerd die jou zal helpen je omzet te stimuleren door het koopproces in een winkel die met ShopFactory is gemaakt gemakkelijker dan ooit te maken.

Zelfs kleine veranderingen, zoals mensen laten weten welke velden optioneel zijn, in plaats van alleen de verplichte velden te markeren, kunnen een verschil maken in je omzet. Maar er is zoveel meer veranderd dan dat.

De nieuwe checkout zal binnenkort beschikbaar komen voor gebruikers van de laatste versie van ShopFactory 14. Om de checkout nog soepeler te laten verlopen, moesten we ook wijzigingen aanbrengen in ShopFactory. Dus als je het wilt gaan gebruiken, zorg er dan voor dat je upgrade naar de laatste build van ShopFactory 14 met deze belangrijke update, zodra deze beschikbaar komt.

We zijn ook een app voor het automatisch aanvullen van adressen aan het ontwikkelen, die het vooral op mobiele apparaten gemakkelijker maakt om het aflever- en verzendadres in te voeren.

En we hebben de volgorde van aflever- en factuuradressen veranderd. Omdat het voor klanten belangrijker is waar de bestelling wordt afgeleverd dan waar de factuur naar toe gaat. Dit betekent echter dat je de extra velden moet controleren als je deze aan uw checkout hebt toegevoegd (hier later meer over). Aangezien het factuuradres in de huidige situatie als eerste wordt vermeld, wil je misschien je aangepaste velden opnieuw indelen zodat ze overeenkomen met het nieuwe ontwerp. (doe dit overigens pas als we de nieuwe checkout activeren binnenkort)

Breng je shop tot leven met ShopFactory.
ShopFactory is de makkelijke manier om een mobielvriendelijke webwinkel te maken.

Mobiele weergave